Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου εδώ

 

Προσκεκλημένες ομιλίες

Reddy

“Teasing: Provocation and Culture in Infancy”

Vasudevi Reddy
Ομότιμη Καθηγήτρια Αναπτυξιακής και Διαπολιτισμικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο του Portsmouth, Αγγλία.

Vasu Reddy has been interested in the origins and development of social cognition, mainly in young infants for three decades now, and has been exploring the role of emotional engagement in social understanding. She focuses on everyday, ordinary engagements (such as teasing and joking and showing-off or feeling shy) which often tend to get ignored in mainstream theories. Her interest in engagement as the route to understanding has led her to questions about the nature and influence of culture on social understanding. Her book How Infants Know Minds published by Harvard University Press in 2008 argues for a second-person approach to knowing minds, a dialogical and emotion-based route to an old problem. She was Director of the Centre for Situated Action and Communication (now the Centre for Interaction, Development and Diversity) and Emeritus Professor of Developmental and Cultural Psychology at the University of Portsmouth in the UK. 

 
Vryonidis

«Επανακαθορίζοντας την επίδραση του πολιτισμικού και κοινωνικού κεφαλαίου στην κοινωνική ευημερία των εφήβων στην ψηφιακή εποχή: η εμπειρία της περιόδου της πανδημίας»

Μάριος Βρυωνίδης
Καθηγητής Κοινωνιολογίας και Μεθοδολογίας Έρευνας, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Ο Μάριος Βρυωνίδης είναι Αντιπρύτανης Έρευνας και Διεθνών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστήμιου Κύπρου και Καθηγητής Κοινωνιολογίας και Μεθοδολογίας Έρευνας. Είναι διδάκτωρ του Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (2003) όπου δίδαξε ως επισκέπτης καθηγητής από το 2004 μέχρι το 2009.  Έχει διδάξει στα Πανεπιστήμια Anglia Polytechnic University (2001-2003) και Αιγαίου (2004-2007). Ήταν ο Εθνικός Συντονιστής της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Κοινωνική Έρευνα (European Social Survey) 2007-2012 και 2017-2019. Εκπροσωπεί την Κύπρο σε προγραμματικές επιτροπές του προγράμματος Ορίζοντας Ευρώπη (Horizon Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι πρόεδρος του Research Committee on Sociology of Education του International Sociological Association (2018-2023). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη σύγχρονη κοινωνιολογική θεωρία με εφαρμογές στην εκπαίδευση, στις ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας, στις θεωρίες του πολιτισμικού και κοινωνικού κεφαλαίου και στις κοινωνιολογικές διαστάσεις των Νέων Μορφών Εκπαίδευσης
 
Nikolaidis

«Παιδική προστασία στην Ελλάδα: Υστερήσεις, προκλήσεις και προοπτικές»

Γεώργιος Νικολαΐδης,
MD, MA, MSc, PhD

Ψυχίατρος, Διευθυντής Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας, Ινστιτούτο Υγείας του παιδιού

Ο Γιώργος Νικολαΐδης είναι Ψυχίατρος, διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος Πατρών στη Δημόσια Υγεία, κάτοχος MSc στην Φιλοσοφία της Ψυχικής Διαταραχής του King’s College London (KCL) και ΜΑ στις Ψυχαναλυτικές Σπουδές του Πανεπιστημίου του Sheffield. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν πεδία όπως η κακοποίηση – παραμέληση των παιδιών, οι τεκμηριωμένες κοινωνικές πολιτικές παιδικής προστασίας, οι επιστήμες της δημόσιας υγείας, η Φιλοσοφία των Επιστημών Υγείας και της Ψυχοπαθολογίας, πεδία στα οποία έχει δημοσιεύσει σειρά μονογραφιών ή άρθρων και συντονίσει διακρατικά ή εθνικά ερευνητικά προγράμματα. Από τον 9ο του 2005 κατέχει την θέση του Διευθυντή της Δ/νσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού. Παράλληλα, είναι Εθνικός Αντιπρόσωπος της Ελλάδας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για τα θέματα κακοποίησης – παραμέλησης των παιδιών και στην Επιτροπή Lanzarotte του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των παιδιών από την σεξουαλική βία και εκμετάλλευση, Επιτροπή της οποίας έχει διατελέσει μέλος του συντονιστικού Γραφείου, αντιπρόεδρος και πρόεδρος
 

Πρόγραμμα

Όλες οι θεματικές συνεδρίες θα διεξαχθούν στην αίθουσα Τέχνης και Λόγου της Παιδαγωγικής Σχολής, στο 10 όροφο
Όλα τα Εργαστήρια θα διεξαχθούν στην αίθουσα 202 της Παιδαγωγικής Σχολής, στο 2ο όροφο
Οι αναρτημένες ανακοινώσεις θα εκτίθενται καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου στο Ισόγειο της Παιδαγωγικής Σχολής